Elevrådet

Elevene ved skolen valgte nytt elevråd og elevrådstyre for skoleåret 2021-2022, onsdag 15. september.

Elevrådet er viktig for elevdemokratiet, og for samarbeidet om et trygt, godt og inkluderende miljø ved skolen. Vi er heldige som har så mange engasjerte og dyktige elever som tar del i dette viktige arbeidet, og som tar på seg verv i styret.

Elevrådet

Fra Venstre: Gabriel Røer, Kristian Obasi Rekdal, Sivert Schjelderup, Filip Solvang Bjerknes, Kristian Aleksander Tande Mosesen, Sondre Mathias Meiland-Flakstad, Runa Sørlundsengen, Stave, Joakim Brun Johnsen, Elida Antonie Lian, Hannah Toft Nilsen, Ina Ursin Larsen, Alexandra Schaug Tuftene, Lea Dale Olsen, Villma Borgen

Elevrådstyre

Fra venstre: Økonomiansvarlig Sondre Mathias Meiland-Flakstad (EL3B), skolemiljø-ansvarlig Ina Ursin Larsen (ST2A), nestleder Gabriel Røer (EL3A), leder Runa Sørlundsengen Stave (ST3A), Styremedlem Hannah Toft Nilsen (ST3A), styremedlem Villma Borgen (HO1A) og sekretær Elida Antonie Lian (ST1A).

Les om elevrådet ved skolen her