Elevråd og elevrådsstyre 2022-2023

Elevrådet og elevrådsstyret har en viktig rolle og funksjon på skolen. De skal jobbe aktiv for et godt og trygt læringsmiljø, og fremme saker som er viktige for elevene i skolehverdagen.

I år er følgende elever valgt inn i elevrådet:

Leon Håndstad, Viktor Wærnes, Johannes Roos Hansen  Omar Z. Delbane, Mathilde Sivertsen , Elias Thanke, Selma Enoksen, Celina E. Millerjord, Kristian Obasi Rekdal, Elida Antonie Lian, Lea Dale-Olsen, Ina Irsin Larsen, Silje Løver Urdalen, Bjørn Tore Måseide, Trym Hatling, Torin Røed, Thomas Menkin Lysfjord, Oliver Peevor-Johnsen.

Selma, Bjørn Tore og Ina var ikke tilstede da bildet ble tatt.
 Bildet av elevrådet for Andøy VGS 2022-2023 - Klikk for stort bildeElevrådet 2022-2023 Siri Henriksen

Elevrådsstyre består i år av:

• Styreleder - Elida A. Lian, 2STA
  • Nestleder - Sebastian André Hegstad-Bye, 1ELA
  • Sekretær - Viktor Wærnes, 1ELA
  • Økonomiansvarlig - Oliver Peevor-Johnsen, 3ROC
  • Skolemiljøansvarlig - Ina Ursin Larsen, 3STA
  • Styremedlem - Torin Røed, 3ROB
  • Styremedlem - Omar Z. Delbane, 1HOA

Bilde av elevrådsstyret ved Andøy VGS 2022-2023 - Klikk for stort bildeElevrådsstyret 2022-2023 Siri Henriksen