OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Du er her:

Avslutning for elever på vg3

Fredag 16. juni kl. 18:00 blir det avslutning for elever og deres foresatte i skolens kantine.

Elever på vg3 studiespesialisering og vg3 romteknologi, med foresatte, inviteres til avslutningsseremoni i skolens kantine. Det blir servering av kaffe, brus og kaker. Kontaktlærere og rektor taler under avslutningen, og det blir anledning til å ta ordet for elevrepresentanter.  Det blir også et kulturelt innslag for å ramme inn avslutningen.

Velkommen!